17:07

Jeże. Najeżona kłopotami namiętność - Hugh Warwick

Co ma borsuk do jeża, a jeż do ptaków?

Oto zabawna opowieść o jeżach, ich naturze oraz zaskakujących zwyczajach. O tym, że są świetnymi, choć często gubionymi przez brawurę wspinaczami, wcale nie muszą zapadać w zimowy sen oraz o tym, że tajemnicze kręgi w trawie najczęściej są ich sprawką.   

Hugh Warwick przybliża tu świat jeży nie tylko w kontekście przyrody lecz również ich związków z człowiekiem, porywając się nawet na opisy filozoficznych nurtów oraz biznesowych taktyk inspirowanych ich naturą. Najciekawiej wypadły oczywiście relacje z lasu, mimo to nie można odmówić książce wszechstronności i całościowego podejścia do tematu. 

Jest to idealny tytuł do oderwania myśli, szczególnie kiedy od kilku miesięcy moje życie toczy się wokół lekarzy... ale chociaż Jeże można czytać na wyrywki i z ich pomocą przez chwilę zapomnieć o kłopotach.  


Hugh Warwick "Jeże. Najeżona kłopotami namiętność"
Ilość stron: 304
Wyd. Marginesy
Ocena: 4/6

10 komentarzy:

  1. Ciekawa publikacja. W moich stronach się pokazały. Życzę więc - dużo zdrowia, ja dziś dość aktywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, bardzo ciekawa publikacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym przeczytała tę książkę, poznałam kiedyś pewne małżeństwo, które ratuje jeże. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym przeczytać. Niby się nie ocenia, ale okładka super. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stęskniona czekam na kolejną recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się z tą książką, a wydaje się ciekawa. Życzę zdrowia i przyjemnych lektur.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka dosyć interesująca. Fajna i rzeczowa. Znakomicie się ją czyta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam całą, poleciłam znajomej i też przypadła jej do gustu ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger