20:00

Benio. Czy ja umyłem zęby? - Katarzyna Kucewicz

Każdy rodzic wie, że z myciem zębów u dzieci bywa ciężko. A to zapomni ono o tym całkowicie, kiedy indziej wejdzie do łazienki, nawet weźmie szczoteczkę do ręki, ale coś innego odciągnie jego uwagę. Bywa, że nad umywalką czekają różnie przygody. Zabawa wodą, albo jakiś czworonożny przyjaciel spoglądnie zza okna. To właśnie jeden z wieczorów Benia. Chłopiec leżał już pod kołdrą, aż w głowie zrodziło mu się pytanie "czy ja umyłem zęby?". 

Katarzyna Kucewicz opowiada w swej historii o chłopców z nadpobudliwością ruchową, który trudno ma skupić uwagę na jednej czynności. Niby myje zęby, ale spotyka dinozaura, szuka czegoś koło wanny, bawi się z kotem. To nie jego wina, że myśli biegną mu tak szybko. Wystarczy jednak drobno pomoc mamy, a zęby lśnią już czystością.

Prosta, realna opowieść o Beniu, który będzie bliskim przyjacielem, nie tylko jego rówieśników z ADHD.


Katarzyna Kucewicz "Benio. Czy ja umyłem zęby?"
Ilość stron: 28
Wyd. Frajda
Ocena: 4/6

1 komentarz:

Copyright © Varia czyta , Blogger