13:31

Krótka wymiana ognia - Zyta Rudzka

Kanciasta opowieść o uczuciach. O poszukiwaniu bliskości, główniej tej fizycznej. O matce, eksżonie, córce. O problemach z kochaniem, przekazywanych z pokolenia na pokolenie.

Krótka wymiana ognia to żar i pożądanie, ale jak szybko wzniecane, tak szybko gasnące.

Podobnie, jak moje podejście do autorki…Liczyłam na dużo, a dostałam rozczarowanie.

Powieść surowa, na moje możliwości zbyt skomplikowana. Wolę kiedy historia płynie. Mogę wtedy skupić się na bohaterach, ich rysie, emocjach. doceniać metafory i język. Krótka wymiana ognia to przeprawa przez wnyki, z dobrymi tylko momentami.

Mam jeszcze dwa tytuły autorki. Spróbuję, ale jeśli będzie podobnie, porzucę bez wyrzutów sumienia.

Teraz w planach inna ceniona książka sprzed lat. Nocne zwierzęta. Zdaję się na ciekawość, bez wygórowanych oczekiwań.

 

Zyta Rudzka "Krótka wymiana ognia"
Ilość stron: 200
Wyd. W.A.B.
Ocena: 3/6



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Varia czyta , Blogger