09:36

Ogarniam się - personalizowany planer

  

Kilka dni temu napisała do mnie Zuza z Ogarniam się czy nie chciałabym przetestować jeden z jej produktów. Po szybkim przejrzeniu strony wybór padł na Organizer w kolorze latte i tak nawiązała się nasza współpraca.

Paczka z zamówieniem była u mnie dosłownie w ciągu jednej doby. W piątek koło południa złożyłam zamówienie, a po 11.00 kolejnego dnia już miałam powiadomienie o czekające na mnie paczce. Szybkość realizacji bardzo na plus, co ma szczególne znaczenie w okresie świątecznym.

Sam organizer jest solidnie wykonany. Segregator ma łapki ułatwiające otwieranie i zamykanie, a każda z okładek posiada dodatkowe kieszenie do przechowywania notatek. Co ważne, etui posiada też dwa uchwyty na artykuły piśmiennicze. Sama noszę ze sobą pióro i ołówek, więc chociaż raz nie musiałam doklejać dodatkowej gumki. Super!

Wkład, który wybrałam to "tydzień na jednej stronie", ale mamy też opcje na dwóch w pionie i poziomie. Z ciekawości domówiłam też dodatek dla czytelnika - wkład do organizera Mol książkowy, który zapewnia dodatkowe miejsce na notowanie cytatów oraz tworzenie rankingu przeczytanych książek. A do tego wszystkiego dołączyłam koperty w których przechowuje zakładki. W ogóle te koszulki to dla mnie świetna sprawa, bo dzięki zamykaniu nic z nich nie wypada, więc koniec z poszukiwaniem paragonów po torbie.

W ofercie Ogarniam się są również kalendarze, organizery na spirali i masa dodatków: wkładek indeksujących, pieczątek, taśm, a nawet dziurkacz dedykowany układowi z segregatora. Jeśli lubicie mieć wszystko "po swojemu", to to miejsce Wam to w pełni umożliwi.

stronę tytułową można wybrać spośród dziesięciu różnych grafik

każdy miesiąc poprzedza zestawienie, umożliwiające zaplanowanie najważniejszych zadań

dodatek Mól książkowy, ale w ofercie są też takie dedykowanie pielęgnacji, zdrowiu czy biznesowy

wlepki mobilizacyjne :)

jestem zachwycona tymi kopertami!

staranne wykończenie organizera - nic nie odstaje

kolor <3

długopis i ołówek idealnie się mieszczą

miejsce do przechowywania - okładka przód

i tył

Dostawa w 24 godziny!

Linki:
* organizer: klik
* wkłady do Organizera: klik
* dodatki: klik


POLECAM!

7 komentarzy:

  1. Super wygląda ten organizer. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuje. Ja kupiłam sobie Planer książkary z Taniej Książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to pierwsze spotkanie z tematycznym planerem, ale już mi się podoba. Twój też niech dobrze służy 😊

      Usuń

Copyright © Varia czyta , Blogger