07:23

The Lord of the Rings. Trylogia filmowa. Książka do kolorowania - praca zbiorowa


Kolejna odsłona kolorowanek dla osób cierpliwych. Dla fanów Władcy Pierścieni oraz dla tych, którzy tęsknią za serią i chętnie by do niej wrócili. 

W zbiorze znajdziemy sceny z całej trylogii i najbardziej znane cytaty: odwiedzimy Hobbiton, ulubionych bohaterów i wstąpimy w ciemności Mordoru. Tytuł zadziwia mnóstwem detali, a przede wszystkim z pracą, jaką w wykończenie każdego obrazka trzeba będzie włożyć. Osobiście chętnie zawiesiłam na niej oko, ale nie podjęłam się jeszcze malowania. Zostawię ją na inny moment, kiedy będzie mniej świątecznego zamieszania.

Rzecz na pograniczu mandali i ilustracji filmowej w dużym, wygodnym wydaniu.


Praca zbiorowa "The Lord of the Rings. Trylogia filmowa. Książka do kolorowania"
Ilość stron: 96
Wyd. Muza
Ocena: 4/6

6 komentarzy:

  1. Nie jestem fanką Pottera, więc po te kolorowanki nie sięgnę, jednak dla fanów wydaje się to świetna zabawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pottera? Przecież to kolorowanka o tematyce Władcy Pierścieni...ehh

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się, ale chyba odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam alubie takie cosik ! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie już przeraża ta ilość szczegółów ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger