07:51

365 dni z Ewą Chodakowską - Planner 2018


Funkcja kalendarza jest prosta, ale im milszy jest on dla oka, tym i obowiązki łatwiej się dopełniają. 

Be Smart, Be Fit, Be Sexy to pozycja firmowana przez Ewę Chodakowską i wbrew pozorom, nienastawiona wyłącznie na osiągnięcia fizycznie. To naprawdę przyjemny i dobrze opracowany planner z mnóstwem miejsca na codzienne notatki. Są tu motywacyjne hasła (szczęście dalekie od powszechnie znanych banałów), przepisy, a w okresie wakacyjnym sugestie weekendowych wyjazdów. Do tego twarda, watowana okładka i szczerze jestem na "tak". 

Zeszytowy format świetnie sprawdza się w torebce, a zaokrąglane brzegi w dłoni. Jedyne na co mogę narzekać, to brak wbudowanego miejsca na długopis - poza tym polecam.

365 dni z Ewą Chodakowską - Planner 2018
Ilość stron: 320
Wyd. Edipresse Książki
Ocena: 5/6

6 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie do tego plannera. Rzeczywiście jest inspirujący. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ukrywam, że bardzo chciałabym posiadać właśnie ten kalendarz. Nie ze względu na Chodakowską, ale ze względu na jego wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł na prezent dla fitmaniaczki :D. Ja co prawda ćwiczę z inną trenerką, ale bardzo Ewę szanuję za to, co robi :)

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro jedyną wadą tego plannera jest brak wbudowanego miejsca na długopis, to ja jestem na tak :D
    Pozdrawiam :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie zakupię taki planner, zwłaszcza, że od dwóch miesięcy ćwiczę z Ewą i dawno już nie byłam w tak dobrej kondycji.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger