15:41

Stos


William R. Forstchen "Sekundę za późno"- od serwisu Na kanapie
Melisa Kuźniar "Morfina" - od wydawnictwa Novae Res - recenzja

od serwisu Kostnica:

Lee Child "Jutro możesz zniknąć
Gregg Hurwitz "Nie ufaj nikomu
Dennis Lehane "Mila księżycowego światła"
Anne Rice "Krzyk w niebiosa"

~~ ZA WSZYSTKIE KSIĄŻKI BARDZO DZIĘKUJĘ! ~~

  

Arto Paasilinna "Wyjący młynarz"
Éric-Emmanuel Schmitt "Trucicielka"
Éric-Emmanuel Schmitt "Tektonika uczuć"
Shan Sa "Konspiratorzy"
Alexsander Masters "Stuart"
Ali Shaw "Dziewczynka o szklanych stopach"
Haruki Murakami "Na południe od granicy, na zachód od słońca"
Almond McKean "Dzikus"

Książkę Arto Paasilinna zdobyłam w konkursie magazynu Archipelag
A reszta to zakupy w Matrasie dzięki zniżce wygranej u dm1994.  


31 komentarzy:

  1. Ale przyjemny widok:). Gratuluję nowych książek i życzę przyjemnego czytania. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ho ho ileż nowych nabytków :)
    z pierwszego stosu widzę,że przeczytałaś (i wysoko oceniłaś!) książkę "Sekundę za późno", czekam więc na recenzję :)

    a drugi stos ma jakąś historię? od Wydawictw? a może to zakupy na mega wielkich promocjach, które uwielbiam i chętnie bym pobiegła w Twoje ślady ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Tektonikę uczuć" czytałam, mnie się podobała. Murakamiego również, gorzka książka. Zazdroszczę Trucicielki, jeszcze jej nie dopadłam. Miejscowa biblioteka nie uzupełnia zbiorów o nowsze wydawnictwa;/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne stosy :) z niecierpliwością oczekuję recenzji pozycji Dennis Lehane "Mila księżycowego światła" normalnie choruję na nią od jakiegoś czasu bo książki Lehane to przeczytałam prawie wszystkie a książka pochodzi z serii z moimi ulubionymi detektywami

    OdpowiedzUsuń
  5. "Tektonikę" czytałam, mnie się podobała. Murakamiego również, gorzka książka. Zazdroszczę Trucicielki, jeszcze jej nie dopadłam, a miejscowa biblioteka nie zaopatruje się w nowe wydawnictwa;/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja ciągle na mojego Lehane'a czekam....
    Uwielbiam go, uwielbiam Angie i Patricka.. Jestem ciakwa Twoich wrażeń;)

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. >> kasandra_85: dziękuję :)

    >> Kinga: zestaw drugi to zakupy w Matrasie dzięki zniżce wygranej u dm199. zaraz w notce zamieszczę o tym stosowny komunikat, tylko pierw nadrobię zaległości w odwiedzaniu waszych blogów :)

    recenzja 'Sekundy za późno' jest już gotowa. czekam tylko na jej zatwierdzenie ze strony serwisu.

    >> archer: w moim przypadku będzie to pierwsze spotkanie z tym autorem i widząc Twój zachwyt już się go nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy stosik, aż by się chciało podebrać coś :)
    A Ja Lehane'a czytałem Wyspe Skazanców i nie żałuje:)
    Teraz tylko czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne stosy ;) Trucicielkę czytałam ;] Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o raju, to jakiś magiczny kupon, tyleż nabytków :)
    cierpliwość nie jest mą mocną stroną... ale dam radę, poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponujące stosy :) Z żadną z tych książek nie miałam styczności, ale wszystkie wydają się ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. >> Kinga: kupon był na 20zł, ale jak już robić zakupy to konkretne ;) z recenzja to nie wiem co tak pani Agata dziś nie odpisuje, ale podeślę Ci opinię na maila - będziesz miała wersję przed premierową ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. musisz koniecznie nadrobić zaległości w książkach Pana Lehane, a jeśli nie możesz przeczytać to obejrzyj filmy: "Wyspa tajemnic", "Gdzie jesteś Amando" oraz "Rzeka tajemnic" które zostały nakręcone na podstawie książek Lehane

    OdpowiedzUsuń
  14. >> archer: Wyspę Tajemnic z DiCaprio oglądałam i bardzo spodobało mi się jej przewrotne zakończenie. po książki, i resztę filmów, teraz już na pewno sięgnę :) dzięki za namiary :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tego co pamiętam to wszystkie przesyłki od Znaku dostaję poleconym. Nie martw się, za niedługo dojdzie, bo podobni niedawno były jakieś problemy na poczcie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle tytułów bym Ci podkradła! :) Rice, Schmitta, Dziewczynę o szklanych stopach, Murakamiego... Świetny stosik, miłej lektury :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie będę oryginalna i powiem, że zarąbiste są te stosy ! ;P Jest pare interesujących tytułów, a szczególną ochotę mam na "Trucicielkę" czy też książkę Anne Rice - czekam na recki ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę stosika, bo wygląda zachęcająco i zazdroszczę powieści Anne Rice, która jest moją jedną z ulubionych pisarek <3

    OdpowiedzUsuń
  19. No no, ciekawe pozycje :) W zasadzie nie posiadam wielu z tych pozycji - zaledwie Rice (piękne wydanie, czyż nie?), "Milę księżycowego światła" i "Wyjącego młynarza". Zazdroszczę Schmitta, już od jakiegoś czasu mam na niego chrapkę :)
    Miłego czytania - nie mogę się doczekać Twoich recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny stosik ;)
    Ja czaruje opisami nawet nie wiedziałam !! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Imponujące stosiki :) Fajna sprawa z tą zniżką. Poszalałaś trochę ;) Miłej lektury życzę i wypatruję recenzji ... zwłaszcza Krzyku w niebiosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy stos, ja nie miałam do czynienia z żadną z tych pozycji

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio jakaś moda na trucicielkę xD A Rice, to klasyka, której ja niestety nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję świetnych zdobyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny stosik. ;) Z chęcią wzięłabym stąd kilka pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tradycyjnie -życzę miłej lektury i oczywiście czekam na recenzje 8)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja czekam na recenzję Gregg Hurwitz "Nie ufaj nikomu" , gdyż ciekawi mnie jak ocenisz tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Książek w większości nie znam, ale i tak gratuluję Ci stosu!
    Miłego czytania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super - szczególnie pierwszy stosik mi się podoba. Tego Lee Childa nie mam, ale bardzo, bardzo lubię jego książki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger