07:37

Tysiąc wspaniałych słońc - Khaled Hosseini

Wznowienie bestsellerowej powieści Khaleda Hosseini w przepięknej okładce. 

Historia Mariam i Lajli żyjących w Kabulu pod tyranią wspólnego mężczyzny. Przemoc, nadużycia, upokorzenie.... Jedyne co mają na świecie, to siebie nawzajem.  

Hosseini z ogromnym wyczuciem, ale i dosadnością pokazuje, jak wygląda Afgański świat pod władzami Talibów. Jak wiele ta kultura wymaga od kobiety oraz jak mało jej ona daje. Co więcej, udowadnia, ile złego może wyrządzić źle zrozumiana religia oraz świadomość, że jest się bezkarnym.

Trzydzieści lat, dokładnie przez taki okres towarzyszymy bohaterkom i obserwujemy zmiany w ich życiu. Trzydzieści lat ujętych na kartach, które z każdą następną, tylko potęgują ból i przerażenie. 

Przejmująca, szokująca, niezapominania opowieść o rzeczach prostych, które tam stają się marzeniem. Gorąco polecam.
Za możliwość lektury dziękuję Wydawnictwu
 http://www.wydawnictwoalbatros.com/ksiazka,1754,4018,gra-singli.html


Khaled Hosseini "Tysiąc wspaniałych słońc"
Ilość stron: 432
Wyd. Albatros
Ocena: 5,5/6

5 komentarzy:

  1. Myślę,że książka ta mogłaby mi się spodobać.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po przeczytaniu Chlopca z latawcem mam ja oczywiscie w planach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd się przyznać, ale nie czytałam jeszcze żadnej powieści tego autora, więc muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czytałam tą książkę chyba z 10 lat temu, ale pamiętam ją jak dzisiaj - takie wrażenie na mnie wywarła. To przerażające jakie rzeczy dzieją się w tej części świata...

    OdpowiedzUsuń
  5. To musi być cudowna opowieść. Współczuję tym kobietom.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger