21:10

LOSOWANIE

Wyniki miały być co prawda jutro, ale krucho u mnie z czasem więc postanowiłam przeprowadzić losowanie póki była ku temu okazja.

Ponownie dziękuję za tak dużą ilość zgłoszeń:


A książka wędruje do...


Zwycięzcę proszę o przesłanie swoje adresu na:  varia-blog@gg.pl
Wszystkim jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie i zapraszam w przyszłości do kolejnych!


'Pochwalę się' jeszcze szybko za pomocą czego resetuje ostatnio swój umysł. Widząc cuda jakie tworzy Sabinka postanowiłam, że i ja spróbuje swoich sił w dzierganiu.


Ostatnie, jeszcze nie ukończone, wyzwanie:


Znając mój słomiany zapał do rzeczy związanych z igłą, długiej zabawy z tym nie przewiduje, ale jeśli ktoś jest zainteresowany tym co tworzę zapraszam do działu "Moje zakładki".

8 komentarzy:

  1. Zakładki śliczne, rób dalej, a nie odędzisz się od ludzi, którzy będą stać w kolejce po zakładkę :) I gratuluję zwycięzcy...

    PS. Ja tak na szybko, więc nie jestem zalogowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh, znowu nici
    Trudno będę próbować następnym razem

    A zakładki są piękne. To jest haft, tak? Ja też trochę haftuje, ale na kanwie z gotowymi wzorami, sama nie umiem nic wymyśleć

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE !!!

    A zakładki wychodzą ci śliczne , oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  4. >> Kobra: tak, haft krzyżykowy i również na kanwie. wzory czerpie od wujka Google ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    PS Fajne pudełko (to, w którym były losy) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no widzisz - extra zakładki!!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger