17:44

Stos


Beata Pawlikowska "Blondynka w Himalajach"
Beata Pawlikowska "Blondynka w Brazylii"
Becca Fitzpatrick "Szeptem" - z Targu z książkami

od serwisu Kostnica:

Tess Gerritsen "Ciało"
James P. Blaylock "Widma minionych nocy"
J.D. Robb (Nora Noberts i inni) "Fałszywa Śmierć"
Laurie Faria Stolarz "Dotyk - Śmiertelne sekrety"
Guillaume Musso "Wrócę po ciebie"

Malcolm Gladwell "Co widział pies i inne przygody" - od wydawnictwa Znak
Mariusz Zielke "Wyrok" - od portalu Na kanapie.


~~ ZA WSZYSTKIE KSIĄŻKI BARDZO DZIĘKUJĘ! ~~


Obecnie rzadziej tu zaglądam, bo czerwiec coraz bliżej, a moja magisterka dopiero w połowie. Z tego powodu zmuszona byłam przeorganizować swoją dobę i teraz dni spędzam na pisaniu, a noce na czytaniu. Byle się uporać z częścią teoretyczną, a badania już same jakoś polecą...

20 komentarzy:

  1. Świetny stosik ;)
    A ja wciąż poluję na ,,szpetem'' i jakoś nie mogę jej zdobyć ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa opinii o Blondynce :) :)
    Nigdy nic tej autorki nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie podkradłabym Blondynki ;) Gratuluję stosiku, miłej lektury :) I powodzenia w pisaniu pracy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabrałabym Szeptem, choć już je czytałam ;)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały stos:) Parę książek skradłabym Ci bez żadnych wyrzutów sumienia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja O ja
    Musso, Gerritsen, Pawlikowska, zazdroszczę bardzo :)
    Powodzenia w pisaniu pracy, życzę Tobie (i sobie) :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. >> Ola123: ja mojej też długo szukałam. ostatecznie trafiła do mnie przez przypadek. zauważyłam ją na targu za 15zł z wysyłką :)

    >> sabinka.t1: Pawlikowską bardzo lubię. Dzienniki z podróży nie są moją ulubioną częścią jej twórczości, ale jak zbierać to zbierać.

    >> UpiornyGroszek: nie dziękuję :]

    >> Kinga: dzięki i ja Tobie też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Cię, masz "Blondynkę..."! Zazdroszczę Ci ;) Ja właśnie chciałam tą w Himalajach, ale cierpię na 'bezkasie' ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stos ! Również zazdroszczę i życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo targ z książkami? chyba dodam kolejnego bloga do obserwowanych :) Poza tym super stosik ofkorz. Czekam na recenzję Szeptem

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stosik - gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały stosik :) Zazdroszczę paru pozycji :) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo!! Szeptem!! I Ooo! Śmiertelny Sekret!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow... Stosik robi wrażenie:)). Gdyby zabrakło Ci półek na książki, z przyjemnością użyczę swoich:D
    Przyjemnego czytania. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stosik ;)

    Powodzenia w pisaniu pracy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Ci Szeptem! I z niecierpliwością wypatruję recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm chętnie porwałabym Tobie kilka książek. A Szeptem idzie do mnie i dojść nie może. Od kogo zakupiłaś tę książkę?

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że uda mi się w najbliższym czasie przeczytać "Szeptem", no i "Ciało", które też już czeka na mojej półce. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. >> Magia słowa pisanego: książkę kupiłam od Domi (faflunek@gmail.com). był to mój pierwszy Targowy zakup i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam ten ból z magisterką. Chętnie przeczytam kiedyś książki o blondynce i porównam wrażenia po "Widma minionych nocy"

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger