16:32

Stos nieco inaczej

od wydawnictwa Hachette:

Kathy Glass "Najsmutniejsze dziecko"
Kathy Glass "Skrzywdzona"
Stuart Howarth "Tatusiu proszę nie"
Isabel George "Pies, który uratował mi życie"
Jacky Newcomb "Ocaleni przez anioły"

od serwisu Kostnica:

Jaye Wells "Mag w czerni"
William Dietrich "Berberyjscy piraci"
David Peace "1974"

od wydawnictwa Novae Res:

Agnieszka Lingas-Łoniecka "Zakręty losu"
Alina Góra "Białe motyle"

a także:
Attica Locke "Czarna Woda" od portalu Na kanapie


~~ ZA WSZYSTKIE KSIĄŻKI BARDZO DZIĘKUJĘ! ~~


Zakup własny:

Henning Mankell "Chińczyk" - z Allegro za 15,55  (cena z okładki 49,90)
Arnaldur Indridason "W bagnie" - z Allegro za 12,50
Graham Masterton "Śmiertelne sny" - z KDC za 6,90
Susan Hill "Zaklęci w milczeniu" - z KDC za 6,90
Kat Von D "Tattoo Chronicles" - z Amazona za 9,99 £

a także dwie książki z biblioteki:

Håkan Nesser "Karambol"
Ian McEwan "Marzyciel"

Część zdążyłam już przeczytać, ale brakuje mi czasu żeby usiąść i napisać parę zdań na ich temat. Mam nadzieję, że do końca tygodnia uda mi się to nadrobić.

Na zdjęciach można również zauważyć drewniane elementy z motywem kota. Zostały one zakupione na aukcjach Fundacji Koci Pazur - co jakiś czas wystawia ona naprawdę fajne przedmioty, z których dochód przeznaczany jest na pomoc tym wspaniałym zwierzakom.

25 komentarzy:

  1. świetna sterta :) w sam raz na Dzień Kobiet

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym chciała Kat Von D !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ileż zdobyczy!
    Zakręty losy chętnie bym przechwyciła ;)
    Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę bardzo książki Kat Von D mmm i czekam na jej recenzję i fotki z książki;d. Ogółem piękna sterta od pierwszego wydawnictwa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow.. Zazdroszczę tylu ciekawych książek:))
    Gratuluję i życzę przyjemnego czytania!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie pięknie ;) czekam na fotki z książki Kat Von D ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje, zwłaszcza na parę słów o książce Kat von D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. czeka Cie dużo smutku od wydawnictwa Hachette ale ja lubię takie historie pisane przez życie

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny prezent na Dzień Kobiet :D

    OdpowiedzUsuń
  10. "Zaklętych w milczeniu" mam i "W bagnie" też, ale jeszcze nie czytałam.
    Ciekawe jaki okaże się Masterton, bo z nim różnie bywa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi chyba z całego stosiku najbardziej podobają się te kocie zakładki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale sterta! Sama nieznane mi książki, ale niektóre zapowiadają się bardzo ciekawie. Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę współpracy z Hachette ;)

    No i kilku książek ;)

    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. W końcu się Ciebie zapytam, bo mam na to ochotę odkąd czytam Twojego bloga ! Czy ten fioletek to jest dywan, czy koc, bo naprawdę świetny odcień ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przyjemny zbiór książęk :) Książka Kat von D, też u mnie czeka na przeczytanie, jednak niestety po przekartkowaniu jestem nią trochę rozczarowana, aczkolwiek możliwe, że zmienię o niej zdanie już po przeczytaniu. Jednak co jak co, ale bardzo ładnych zdjęć nie można jej odmówić, więc estetycznie książka pasuje mi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mag w czerni wydaje się interesującą pozycją xDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojj, ale bym CI podebrała parę;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow duża sterta i widzę kilka interesujących mnie pozycji :).

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW ! i jeszcze raz WOW!

    Śliczne te książki. Aż ci zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  20. uhuhu, tylko pozazdrościć ! :)
    Mi Kostnica odpisała, że na razie nie potrzebują recenzentów, choć dostawałam od nich książki, ale cóż :D

    OdpowiedzUsuń
  21. >> jusssi: niby dużo, ale wydawnictwo tak sprytnie dobrało książki, że tą 3 o trudniejszej tematyce mogę przeplatać dwoma raczej pogodnymi :)

    >> przyjemnostki: dywan zwany shaggy :)

    >> confians: nie miałam jeszcze kiedy jej przeczytać, ale wizualnie zachwyca od początku do samego końca. uwielbiam Kat więc co by nie wydała to i tak kupię ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger