14:16

Ogon skorpiona - Douglas Preston, Lincoln Child



Corrie Swanson i Nora Kelly znowu łączą siły.

W wymarłym miasteczku w górach Azul znaleziono ludzkie zwłoki. Poinformowane o sprawie FBI wysyła na miejsce Corrie Swanson. Nie wiadomo czy było to zabójstwo czy zwykły wypadek. Wiadomo natomiast, że ciało jest zmumifikowane, że kuca pod ścianą oraz, że twarz ofiary zastygła w przerażającym grymasie. Teraz agentka potrzebuje kogoś neutralnego, kto fachowo wydobędzie ciało z piasku i oceni czy jest to sprawa dla Biura. Tu pojawia się doktor Nora Kelly...

Ogon skorpiona w mojej opinii bije na głowę Stare kości. Jest tu szybsza akcja i więcej wątków, a przede wszystkim jest tajemnica niczym z Indiany Jonesa i przygoda w najlepszym wydaniu. Tak, mianiem powieści przygodowej Skorpiona najlepiej nazwać. W sprawę włączają się najróżniejsze grupy społeczne, mamy tu ukryty skarb, ekscentrycznego szeryfa i ludzi gotowych dla bogactwa, zrobić dosłownie wszystko. 

Świetnie się bawiłam czytając o kolejnych odkryciach bohaterów i nawet mam mniej powodów by narzekać, że o Corrie i Norze wiem tak mało. Wciąż praktycznie nic nowego się o nich nie dowiedziałam, ale sama fabuła wynagradza moje bolączki.



Douglas Preston, Lincoln Child "Ogon skorpiona"
Ilość stron: 400
Cykl: Nora Kelly (tom 2)
Wyd. Agora
Ocena: 5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Varia czyta , Blogger