16:22

Wnętrza - Kelly Hoppen

Dobrze zagospodarowane wnętrze staje się nie tylko funkcjonalne, ale przede wszystkim wyraża nas samych. Układ przedmiotów, materiały z jakich je wykonano, faktura, kolor – każdy element ma znaczenie w trakcie budowania harmonijnej całości. Mistrzynią tej dziedziny jest Kelly Hoppen, brytyjska projektantka i dekoratorka wnętrz, ceniona przez miliony odbiorców.

Wnętrza to album, który krok po kroku prowadzi nas przez niełatwą sztukę urządzania mieszkania. Jest tu ogromna ilość zdjęć, informacji, a nader wszystko konkretnych porad, dzięki którym możemy sprawić, że nasze cztery ściany nabiorą wyjątkowej atmosfery. W książce znajdziemy informacje na temat stosowania kolorów, dobierania detali czy projektowania rozkładu wnętrza. Dodatkowo na marginesach autorka podkreśliła kluczowe sprawy w tym procesie, takie jak budowanie siatki projektu oraz dbanie o jego przejrzystość.

Sama niedawno remontowałam pokój i wiem, jak wiele może zależeć od szczegółów. Zazwyczaj największą uwagę skupiamy na meblach i kolorze ścian, a tym czasem to oświetlenie i drobne bibeloty sprawiają, że w danym miejscu czujemy się jak w prawdziwym domu.  I właśnie tu z pomocą przychodzi nam Kelly Hoppen. Wnętrza to przejrzyste kompendium wiedzy na temat każdego pomieszczenia. Sypialni, kuchni, salonu, łazienki. Zawiera gotowe i sprawdzone przepisy, jak również inspiruje by samemu zacząć eksperymentować.

Jest to idealna pozycja dla początkujących projektantów oraz zupełnych laików w tej dziedzinie. Prosta, konkretna i pięknie wydana.


Kelly Hoppen „Wnętrza”
Ilość stron: 224
Wyd. Muza
Ocena: 5/6

13 komentarzy:

  1. Takie książki są bardzo inspirujące. Nie jestem architektem, ani projektantem ale lubię przejrzeć coś podobnego. Czekam na następne recenzje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że wnętrze jest równie zachęcające :)

      Usuń
  3. Brzmi naprawdę bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście mocną strona tej pozycji jest jakość wydania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię przeglądać takie gazetki w poszukiwaniu inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam dekorowanie wnętrz, a każde czasopismo i każda książka o tej tematyce jest u mnie mile widziana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, komu polecić tę pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej będę się przy niej nudzić, więc tym razem sobie odmówię sięgnięcia po tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio poczułam inspirację do bycia bardziej kreatywną, jeśli chodzi o moje mieszkalne otoczenie, więc z chęcią przyjrzę się tej książce w księgarni i zobaczę, czy jest tam to czego szukam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mając w pamięci zdjęcia Twego pokoju, wiem że w sprawach dekoratorskich radzisz sobie znakomicie. Skoro polecasz, warto.
    Wprawdzie do mojego własnego domu droga kręta i (coś mi się wydaje że bardzo) daleka ale już teraz lubię się zasiedzieć na stronach dotyczących aranżacji wnętrz. Chętnie bym przejrzała tę publikację.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie! właśnie na coś takiego polowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger