09:15

Liebster Award

Zabawę i jej zasady zna już chyba każdy, dlatego tylko podziękuję dziewczyną za nominację i od razu przejdę do odpowiedzi.

Pytania Wiedźminki:

1. Kto jest Twoim książkowym "autorytetem" ? 
Pojęcia nie mam. U każdego podoba mi się coś innego, więc konkretnego nazwiska brak.
2. Czy wygraną w lotto przeznaczyłbyś na książki ? 
Raczej na wybudowanie domu, w którym byłaby by wielka biblioteczka, bo jeśli zakupię jeszcze więcej książek to w obecnym stanie, to nie będę miała ich gdzie trzymać.
3. Jaka jest biblioteczka Twoich marzeń ?
Ogromna z masą pustych regałów, które można zapełniać bez końca.
4. Jaką postać książkową uważasz za złą do szpiku kości ?
W tym momencie do głowy przychodzi mi tylko Cruella de Mon, ale to nie jest dobra odpowiedź ;)
5. Czy masz jakieś marzenie książkowe ?
Chciałabym dostać wszystkie książki z listy "do zdobycia".
6. Co Twoim zdaniem idealnie pasuje do książki ? :)
Kot, koc i herbata :)
7. Czy strasz się szanować cudze książki oraz te z biblioteki ?
Tak, ale teraz rzadko zdarza mi się wypożyczać książki.
8. Czy wg Ciebie, aby być wybitnym pisarzem trzeba mieć spory potencjał ?
Dla mnie najważniejszy jest pomysł. Bez ciekawej fabuły nawet najlepszy warsztat umiera.
9. Twoja ulubiona bajka/książka z dzieciństwa - dlaczego ta ?
Muminki Tove Jansson, a dlaczego… szczerze to pojęcia nie mam. Widocznie od małego miałam ciągoty w północnym kierunku :)
10. Czego nie lubisz w książkach ?
Powtarzalności, braku akcji i literówek.
11. Co czytasz aktualnie ?
Twój cień – Jeffery Deaver.

Pytania Tuśki

1. Czy znasz taką piosenkę z którą kojarzy ci się coś dobrego ? 
Blink 182 "All The Small Things".
2. Postać z książki lub filmu, którą bardzo często wspominasz? 
W ostatnich dniach na pewno Harry Potter, bo każdy pyta się mnie jaka jest nowa książka Rowling.
3. Jaki jest twój ulubiony cytat?
„Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele”. Walter Lippmann
4. Jaki jest twój styl?
Wypowiedzi? Chaotyczny :) Ubioru? Sportowo-rockowy (?).
5. O czym marzysz? 
Od miesiąca intensywnie o Skandynawii – zbieram na bilety.
6. Miejsce, które chciałabyś/chciałbyś zwiedzić bez względu na koszty. 
Patrz punkt 5. Szwecja, Norwegia, Finlandia, Islandia, a potem się pomyśli.
7. Przedmiot, który bardzo chcesz posiadać?
Aktualnie nowy telefon, bo dalej nie mogę się zdecydować na konkretny model :/
8. Ulubiony smakołyk? 
Kokos w każdej postaci.
9. Co chciałabyś/chciałbyś w sobie zmienić? 
Kondycję fizyczną, bo póki co mam więcej zakwasów niż formy.
10. Opisz siebie w jednym zdaniu. 
W moim przypadku wystarczy jedno słowo – panoptikum.
11. Ulubiona zabawa z dzieciństwa? 
Masz go na wysokim – ktoś to jeszcze pamięta?

12 komentarzy:

  1. Masz go na wysokim?!... Nie znam!... Objaśnij, co to takiego:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabawa podobna do berka - ktoś otrzymuje "jego" i ma za zadanie złapać i klepnąć kogoś innego by mu "go" przekazać. bezpieczne są osoby, które w trakcie biegu wyjdą na jakieś podwyższenie, ale nie mogą na nim stać dłużej niż 10 sekund. ogólnie biega się w te i z powrotem :)

      Usuń
    2. o.O" Na serio nie słyszałam o czymś takim, ale wyobrażam sobie kilkanaście osób podczas tej zabawy, hah.
      Lawenda

      Usuń
  2. Uwielbiam Muniki, a Cruella de Mon to bardzo zła kobieta.
    Świetnym słowem się się opisujesz, osobliwa z Ciebie istotka :)

    Zabawy "Masz go na wysokim" nie znam, chyba to jedna z wielu gier dla panoptików ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące wypowiedzi. Dzięki niem wiele ciekawych rzeczy dowiedziałam się o tobie. Co do gry ,,Masz go na wysokim'' pierwszy raz słyszę o czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj a ja mam uczulenie na kokos ,nigdy też nie słyszałam podobnie jak koleżanki o tej grze ? podoba mi się cytat :) z chęcią wybrałabym się na wycieczkę po Skandynawii, znajomy w wakacje objechał ją motorem i był bardzo zadowolony .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tryskają humorem, gratuluję odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta zabawa nie omija chyba nikogo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ciekawe odpowiedzi, każdy teraz bierze udział w tej zabawie. ;d

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger