21:47

Islandzkie wiersze - projekt Ort


14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ruszył w świat w zeszłym roku przy okazji Festiwalu Conrada.

      Usuń
    2. Rok? Jakim cudem o nim nie słyszałam?

      Usuń
  2. To w takim razie będę wypatrywała na różnych ciekawych kulturalnych wydarzeniach wierszy Islandzkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Islandia wraca do łask, nawet Prince Polo do niej nawiązuje.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten język wydaje się skomplikowany.. ale obok hiszpańskiego najbardziej interesuje mnie jakiś język właśnie z krajów nordyckich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. islandzki i fiński fajnie brzmią, ale do nauki kosmos. szwedzki i norweski dużo łatwiej jest mi załapać.

      Usuń
  5. Uwielbiam Twoje zdjęcia! Są perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Nigdy nie mogę się na nie wystarczająco napatrzeć :) Proszę o więcej :))

      Usuń
    2. dziękuję, będzie więcej na pewno - zaczął mi się drugi tydzień urlopu.

      Usuń
    3. Trudno nie pochwalić Twoich zdjęć. Są idealne zarówno pod względem jakości, jak i kompozycji.
      Zdziwiłaś mnie informacją, że ten projekt wystartował rok temu - ja dowiedziałam się o nim dopiero teraz, dzięki Twojemu wpisowi. Na pewno z pasją będę śledziła poczynania jego pomysłodawców.

      Usuń
  6. Piękne i wiersze i zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger