11:02

W krainie śniegu


Szczęśliwego Nowego Roku, nich 2015 będzie lepszy od poprzedniego.

28 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku - samych dobrych książek w 2015 roku :) Piękne zdjęcia, chyba też wybiorę się na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile masz śniegu! U mnie nie ma ani grama :(
    Szcześliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz talent - piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko uchwyciłam w kadrze, to co oferuje nam przyroda. całe piękno drzemie w niej.

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, piękna zima :) u mnie też tak biało za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś drugi atak zimy się pojawił. sypie i wieje od samego południa.

      Usuń
  5. Tobie również życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście Wonderland :) Pomyślności w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, jak zawsze:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne widoki :) A u mnie tylko lód na chodnikach :( Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponoć na dniach biało ma być w całym kraju. pomyślności i szczęśliwości.

      Usuń
  10. Ja nie widziałam tyle śniegu od dawna... coś nie chce u mnie padać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam je oglądać, pewnie już to pisałam kilkanaście razy :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyślności, wesołości i realizacji wszystkich planów!

      Usuń
  12. Jak pięknie! Szczęśliwego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pięknie zimowo :) Szczęśliwego Nowego Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja życzę przede wszystkim dużo czytelniczych nowości do pochłaniania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, książek na pewno mi nie braknie, mam zapasy do emerytury ;)) Szczęśliwego!

      Usuń
  15. Piekne zdjęcia zresztą jak zawsze musisz mieć dobry aparat, że wychodzą takie wyśmienite fotki. Wszystkie dobrego w Nowym Roku i inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszego w Nowym Roku! aparat to canon 600d - nic wyszukanego, ale wiernie mi służy.

      Usuń
  16. Ile u Ciebie śniegu! A u mnie ani gwiazdeczki...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja zazdroszczę Ci tego śniegu ;) U mnie był przez chwilę - dosłownie! Myślałam, że śnieg utrzyma sie dłużej, ale niestety. Brakuje mi tej zimowej aury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co u mnie śniegu pod dostatkiem, dziś dwa razy odśnieżałam chodnik przed domem ;)

      Usuń
  18. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku.... :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger