07:18

Kolekcja Paulliny Simons


Wychwalana przez miliony czytelników, a całkiem niedawno odkryta przeze mnie samą - Paullina Simons doczekała się pięknego wydania wszystkich swoich powieści.

24 kwietnia do kiosków trafia pierwszy tom jej kolekcji zatytułowany Jeździec miedziany, a potem co dwa tygodnie ukazywać się będą kolejne. Nie wiem, jak wy, ale ja po dotychczasowych lekturach mam do autorki ogromną sympatię. Pięknie rysuje losy bohaterów, nieważne czy dzieją się one współcześnie niczym w Tully, czy cofają się kilka dekad jak w Jeźdźcu miedzianym. Każda powieść jest inna, ale jednakowo przejmująca i szczera. Paullina ma pomysł i potrafi ukraść serce i uwagę.

Trylogia o losach Tatiany i Aleksandra ciekawi mnie od dawna, ale jeszcze nie jest mi w komplecie znana. Jeśli jesteście ciekawi, co sądzę o jej książkach, szczegóły znajdziecie tu i tutaj, a po wrażenia z kolejnych części zapraszam systematycznie na bloga.

Wszystkie tytuły w kolekcji kupić będziecie mogli w kioskach oraz na stronie Literia.pl - tam też dostępna jest pełna informacja na temat serii.

5 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę poznać twórczość tej autorki, bo mam to w planach od dawna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam tylko dwie książki, ale obie są cudowne. myślę, że reszta też mnie zadowoli.

      Usuń
  2. Ola książki z nami24 kwietnia 2017 13:51

    Jedna z najlepszych autorek jakie znam. Trylogia jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biegnę do kiosku, szkoda tylko, że tytuły są rozbite na osobne tomy. Pojedynczo lepiej by się komponowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powieści są dość obszerne, pewnie to przez to, ale też wolałabym zachować oryginalną ilość woluminów.

      Usuń

Copyright © Varia czyta , Blogger