10:15

T like Tea Time


Wczoraj przyjechały moje kubki z Design Letters i stwierdzam po raz kolejny, że uwielbiam skandynawską prostotę. Niby takie nic, biała porcelana z literą, a napatrzeć się nie mogę.  


Marzyłam o nich od dawna, ale ponieważ cena trochę mnie odstraszała, przeciągałam wszystko w czasie. Na szczęście w poniedziałek trafiłam na ofertę -50% i uzbroiłam się w cztery sztuki :) Jeżeli też ich szukacie, skorzystajcie z wyprzedaży - solidny sklep i naprawdę dobra cena. 

Przy okazji życzę Wam przyjemnego pierwszego, w pełni wiosennego weekendu! 
U mnie w planach wyprawa do lasu - może uda się zrobić kilka ciekawych zdjęć :)

herbata Kusmi Tea - zielona z cynamonem i pomarańczą

25 komentarzy:

  1. Mnie się podoba puszka na herbatę:) Uwielbiam tea time w połączeniu z dobrą książką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty potrafisz robić piękne, nastrojowe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i również życzę Ci wiosennego weekendu. Ja planuję wyprawę rowerową, ale coś pogoda za oknem mi się psuje i widzę czarne chmury na horyzoncie. Mam nadzieję, że jutro będzie słonecznie.
    Kubek świetny! Rzeczywiście taka skandynawska prostota ma swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kubeczki, ale dla mnie nadal za drogie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednak wolę jakieś wzorzyste kubki - wiadomo, nie kiczowate, najbardziej lubię tematykę...kawową? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam pytanie odnośnie herbatki. Gdzie można taką dostać?
    Pozdrawiam

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna mieszanka do książki - zdrowa przekąska i kubek gorącej herbaty. Już dawno nie jadłam pistacji, trzeba nadrobić.

    Pozdrawiam
    Pingwin

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten kubeczek, ma coś w sobie, i nie chodzi mi tylko o herbatę ;)
    PS. Tobie również miłego weekendu. Ja chwilę po obiedzie poszalałam z moim psem. Cieszę sie, że znów jest cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie pogoda ma być jeszcze strasznie niestabilna, ale korzystam ze słońca ile się da. podrap sierściucha ode mnie :)

      Usuń
  9. Lubię prostotę, a do tego uwielbiam kubki i mam zamiar mieć ich jak najwięcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kubeczek :) Lubię minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny kubeczek, pojemniczek na herbatę : ) Mój pierwszy weekend wiosenny będzie po części leniwy i pracowity :> Mam w planach wreszcie poczytać, bo miałam niestety mało czasu na to : /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też zaczyna wracać ochota na czytanie, a wolnym czasem się nie dysponuje. dlatego korzystajmy z weekendu i życzę przyjemnej lektury!

      Usuń
  12. Uwielbiam Twoje zdjęcia i wcale się nie podlizuję ;) co do kubków, to ja polowałam na taki... hmmm... odpowiedni dla kawosza i nawet znalazłam ostatnio idealny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aj, również dostaję ślinotoku na widok takich cudeniek! Uwielbiam prostotę, a one są wręcz śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w komplecie są jeszcze miski, talerze, ręczniki, a nawet pościel. jak tylko nadarzy się okazja - biorę do kolekcji ;)

      Usuń
  14. Wyglądają cudownie, widziałam już foto na inście :) Straaasznie mi się podobają. Ty zawsze wynajdziesz coś ciekawego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje zdjęcia to miód dla moich oczu :D kubki fajne, proste, jednak ten z kotem simonem, który kiedyś się pojawiał był super i podbił moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kubków mam już od groma, a najgorsze w tym, że stale pojawiają się nowe… jak tu jednak odmawiać takim Simonom czy Jacobsenom.

      Usuń
  16. Ciekawa jestem zdjęć :) A co do kubka, t chyba aż tak prosta prostota mnie nie przekonuje...

    ~Natalia

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na zdjęcia :) Puszka na herbatę bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger