10:11

Stos

W ostatnich dniach sporo się nagadałam, dlatego dziś będzie krótko i treściwie - marcowe zbiory 
- bardzo udane. 

Helen Fielding "Dziennik Bridget Jones"  od wydawnictwa Zysk i S-ka     recenzja
Helen Fielding "Bridget Jones: W pogoni za rozumem"      j.w.      recenzja
Helen Fielding "Bridget Jones: Szukając faceta"                  j.w.      recenzja
Renata L. Górska "Błędne siostry"   wygrana w konkursie u autorki
Charles Frazier "Szepty lasu"    od wyd. Black Publishing    recenzja
Gianni Rodari "Kocia gwiazda"    od Wyd. Literackiego 
Gavin Extence "Wszechświat kontra Alex Woods"    j.w.   recenzja   premiera już za 4 dni (!!)
Jerzy Stypułkowski "Skandynawska wieża Babel"    od autora
Dorota Świątkowska "Moje wypieki i desery"   zakup własny    recenzja

44 komentarze:

  1. Te trzy książki Fielding ostatnio kupiłam w Empiku dla siostry, a "Moje wypieki" posiadam - cudna książka, często z niej korzystam, polecam "Piernikowe serce" :) Reszta książek również wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Porządne łupy, miłej lektury :) Ja cały czas staram się wstrzymywać z nowymi nabytkami, choć też w przeciągu ostatnich 30 dni wpadło mi chyba ze sześć książek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakupy ograniczyłam do minimum i decyduje się na coś, tylko na dużych promocjach. trzeba przerabiać domowe zbiory.

      Usuń
  3. Piękne zbiory, cieszą oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Moich wypieków jestem uprzedzona, za to widzę że mamy \cztery te same lektury, przede mną trzecia część Bridget i "Szepty lasu", które zaczęłam, tak jak i Bridget, muszę zabrać się za czytanie poważnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy tak pięknej pogodzie, czytanie samo się za nas bierze :)

      Usuń
  5. piękne zdobycze :)
    ta trylogia Bridget Jones kusi ;p
    i jeszcze "Szepty lasu" i "Wszechświat..."

    OdpowiedzUsuń
  6. "Błędne siostry" zdecydowanie rzucają się w oczy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książka opasła, ale zbiera mnóstwo pozytywnych opinii. już nie mogę się doczekać.

      Usuń
  7. Ojejku, "Błędne siostry" są obłędnie ogromne ilościowo! :) Chętnie przeczytałabym tę historię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po cichutku zazdroszczę "Bridget", a konkretnie całej ładnej, nowiutkiej trylogii. Prezentują się świetnie, a ja niestety muszę się zadowolić dwoma starymi wydaniami i tylko trójką w nowym. Pedantyzm mi się włącza jak patrzę na półkę, ale nic z tym nie zrobię. ;p

    Po Twojej recenzji "Wszechświat kontra Alex Woods" trafił na moją listę "do zakupu", ale chyba nie pobiegnę po niego w dniu premiery - w tym miesiącu zbyt pofolgowaliśmy sobie na zakupach i najbliższe książki trafią do nas dopiero w okolicach majówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alex - jeżeli tylko ktoś lubi estetykę tzw. "nie do końca na serio" - na pewno go oczaruje. mądra, zabawna, fenomenalna książka!

      Usuń
  9. Świetny stosik! Miłego czytania życzę : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Do Bridget Jones jakoś mnie nie ciągnie ;)

    Ale chętnie bym podebrała Moje wypieki i desery już dla samego oglądania tych pięknych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie będzie na półce wyglądać to wydanie losów Bridget Jones. Wstyd się przyznać, ale ja jeszcze serię mam przed sobą. Tylko filmy oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wstyd a spryt, bo najlepsze było jeszcze przed Tobą :)

      Usuń
  12. Ale grubaśne te siostry :) Bridget w nowych wydaniach - rewelacja, bardzo chciałabym je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy stosik! Żaden z tytułów nic mi nie mówi, aczkolwiek "Szepty lasu" brzmią intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, widzę, że już większość zrecenzowana, więc nie mogę życzyć udanej lektury stosiku :) Prawdę powiedziawszy, o żadnej z powyższych pozycji wcześniej nie słyszałam...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tytułów może i większość, ale biorąc pod uwagę liczebność stron, to jeszcze sporo przede mną :)

      Usuń
  15. "Błędne siostry" - cóż to za gruba księga? Nie słyszałam...;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo, ja też dorwałam Szepty lasu, ale jakoś nie mogę się wciągnąć w tę lekturę - ma jakiś taki dziwny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super nabytki. Życzę kwietnia obfitego w książki i czytanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. mam nadzieje, że będzie równie udanie :)

      Usuń
  18. Cudowny stosik : ) Oooo widzę cykl o Bridget Jones : > Miłego czytania : D

    OdpowiedzUsuń
  19. No tak koniec miesiąca to wysyp stosików : ) . Gratuluję zdobyczy.

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja powiem, że piękne zdjęcie tych książek :) Ładne światło :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiesz, już zazdroszczę Ci tego stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. "Szepty lasu" robią furorę! Przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  23. "Szepty lasu" mam już u siebie, jestem bardzo ciekawa tej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  24. "Błędne siostry" czytałam- rewelacyjna książka - miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo bogaty stosik z samymi perełkami, które z chęcią bym przeczytała. Jestem ciekawa oczywiście serii o Bridget, bo jak na razie te postać znam jedynie z ekranu. Przeraża mnie troche to tomisko "Błędnych sióstr", ale gratuluje wygranej i życzę przyjemnej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tytuł robi wrażenie, ale znam inne ksiażki autorki, dlatego wiem, że więcej stron to po prostu więcej fantastycznej zabawy.

      Usuń
  26. Książki jakoś nie w moich klimatach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie, uzbierał się niezły stosik ;) u mnie też, niestety ledwie zacznę coś czytać, muszę przerwać, gdyż życie się o mnie upomina ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego wypatruje już majowego weekendu. dwa dni urlopu i będzie za to pięć, cudownie spędzonych na lekturze.

      Usuń
  28. "Skandynawska wieża Babel"? Koniecznie muszę się od Ciebie dowiedzieć, co to takiego :) Imponujący stosik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co sama tego nie wiem, ale będę donosić, jak tylko zabiorę się za lekturę. wiem tylko, że to opowieść o urzędniczej niedoli i popularnych absurdach.zobaczymy czy coś więcej się z niej jeszcze wyłoni.

      Usuń
  29. Jestem zachwycony ! :D
    Najbardziej ciekawi mnie, co autorka mogła napisać w tym opasłym tomisku ,,Błędne siostry''. XD

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcie jak zwykle! :)
    Muszę upolować "Bridget Jones: Szukając faceta"

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękności :) Posiadam wszystkie widoczne na zdjęciu części z przygodami Bridget Jones. Za mną dwie pierwsze, a ostatnia czeka już w kolejce na półce :) Czytałam również "Błędne siostry", które swego czasu podesłała mi autorka z uroczym autografem :) Długa, niespieszna lektura, ale warta uwagi. Z kolei "Szepty lasu" nie zachwyciły mnie. Za dużo przyrody, a za mało właściwej akcji. Spodziewałam się czegoś zgoła innego.
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszechświat kontra Alex Woods mnie bardzo zaciekawił :) w maju konieczinie musisz znaleźć czas na ksiązke „Troje” Sary Lotz, niedługo premiera i zapowiada sie mega książka, udało mi sie zdobyć fragment i naprawde zrobił na mnie ogromne wrażenie. Mocny thriller, dawno nie czytałam takiej ksiązki, może coś o niej napiszesz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger