15:42

Porąb i spal. Książka zamiast siekiery. Activity book - Lars Mytting

Po niezaprzeczalnym (i zasłużonym) sukcesie książki Porąb i spal, Lars Mytting postanowił przedstawić nam podaną w niej wiedzę, w zupełnie inny i zaskakujący sposób. Wykorzystując fragmenty tekstu opracował Activity Book, które bawi, jednocześnie nas relaksując. 

W podręczniku znajdziemy standardowe już kolorowanki, ale też zagadki, labirynty i wyzwania plastyczne, a przede wszystkim całkiem sporo, jak na tego typu pozycję, wiedzy teoretyczno-praktycznej. Dowiemy się jak ułożyć okrągły stos, prawidłowo rozłupać drewno czy ułożyć polana by rozpalić ogień.

Komu znudziły się standardowe malowanki, albo chętnie wypróbuje coś nowego, polecam Książkę zamiast siekiery. Zimowe wieczory to idealny czas by pomyśleć o drewnie w nieco inny sposób.

Lars Mytting, Adam Doughty "Porąb i spal. Książka zamiast siekiery. Activity book"
Ilość stron: 64
Wyd. Smak słowa
Ocena: 4/6

5 komentarzy:

  1. Bardzo mnie cieszą te coraz ciekawsze, intrygujące książki wpływajace na wyobraźnię i umysł, ale ten tytuł za bardzo kojarzy mi się z silnym parciem na męską, hipsterską widownię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszą mnie te wszystkie książki tego typu, ale ten tytuł akurat kompletnie mnie nie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż to już nawet wypróbował pokazany na stronie 60 sposób rozpalania ognia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się taki sposób spędzania czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger