08:54

W krainie smaku VII

Jakiś czas temu zrezygnowałam z jogurtów smakowych na rzecz naturalnych, do których wrzucam dodatki wedle własnego uznania. Dzięki temu wiem, że są w nich prawdziwe owoce, a nie tylko barwnik i sztuczne aromaty, no i gama smaków teraz naprawdę nie ma końca.


Jeżeli lubicie szybkie przekąski polecam wam połączenie jogurtu i jagód goji, które dzięki lekkiej cierpkości świetnie łączą się ze słodką herbatą księżycową - napój parząc się z początku ma niebieskawy odcień i przypuszczam, że stąd wzięła się jego nazwa.

 

W jej skład wchodzi: zielona herbata, kawałki cynamonu, wanilia, kokos, kwiaty szafranu, lawendy i kilka innych składników, a wszystko razem pachnie bajecznie. Myślę, że jeśli ktoś lubi nietypowe połączenia, będzie z niej zadowolony.

15 komentarzy:

  1. Ojejku, ależ pysznie to wygląda... dobrze, że sama mam się teraz czym raczyć (kakao), bo ciekłaby mi ślinka :)

    P.S. Też zabieram się za czytanie tej książki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ale cudeńka, mniam,a jakie wspaniałe zdjęcia - możesz je tworzyć do magazynów:) Pozdrawiam x.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do poziomu z magazynów jeszcze mi daleko, ale stale się uczę i odkładam na nowy obiektyw ;)

      Usuń
  3. Ja ostatnio też już nie jadam smakowych jogurtów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio akceptuje tylko zwykłą czarną herbatkę z cytryną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka też jest bardzo dobra :) w sezonie jesienny często robię czarną z goździkami, miodem i plasterkiem pomarańczy - pycha.

      Usuń
  5. Uwielbiam zieloną herbatę pod każdą niemal postacią, więc wypróbuje twoją propozycje podania ;;-)
    Co do jogurtów, wolę jednak smakowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbata księżycowa - jeśli smakuje tak niebiańsko jak wygląda, z chęcią się skuszę:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra. Całość przypomina jakiś magiczny eliksir i to z fajnymi składnikami. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po herbacie żadne cuda się nie dzieją - a szkoda - ale smakuje naprawdę dobrze :)

      Usuń
  8. Ciekawie połączenie ): chętnie bym posmakowała :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda smakowicie, chetnie spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyobraź sobie, że ja też zrezygnowałam z kupowania i jedzenia jogurtów ze sklepów. Stało się tak latem, kiedy było mnóstwo sezonowych owoców. Dodawałam je wtedy do jogurtu naturalnego i miksowałam wszystko blenderem. Jogurty własnej roboty są smaczniejsze i zdrowsze od zwykłych jogurtów owocowych.
    Co do jagód goji - przeczytałam o nich w najnowszym Kukbuku, że są prawdziwą bombą witaminową i zawierają wszystkie aminokwasy. Muszę ich spróbować w zaproponowanym przez Ciebie połączeniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie od "gotowców" odstrasza ilość cukru do nich dodawana, a że owoce mam na wyciągnięcie ręki w ogrodzie, to aż żal z nich nie korzystać :) życzę też smacznego, bo myślę, że jagody Ci zasmakują :)

      Usuń
  11. jak nie cierpię herbaty, tak tej chętnie bym spróbowała, bo brzmi cudownie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger