20:26

Stos

Wrzesień to dla mnie miesiąc szczególny, i nie chodzi tu tylko o moje kolejne urodziny, ale o fakt, że ponownie umysł zapanował nad odruchem i udało mi się pohamować przed zakupem następnych książek ;) Powoli czytam to, co zebrało mi się w domu, a literackie szaleństwo pozostawiam na czas Targów Książki w Krakowie.


Alice Hoffman "Gołębiarki"      od wy. Wielka Litera   recenzja
Eve Edward "Alchemia miłości"    od p. Macieja Drozd   recenzja
Lucy Maud Montgomery "Błękitny zamek"      j.w.     recenzja
Anna Klejzerowicz "Córka czarownicy"    wygrana w konkursie portalu Szortal  
Anna Klejzerowicz "Czarownica"   j.w.     recenzja
Katarzyna Maicher "Persymona"   od wyd. Literackiego
Emmanuel Carrère "Nie moje życie"    j.w.   recenzja
Sasza Hady "Trup z Nottingham"    od wyd. Oficynka     recenzja
Krzysztof Beśka "Ornat z krwi"    j.w.
Izabela Degórska "Krew to nie wszystko"   od wyd. Zysk i S-ka    recenzja
Rob Zombie, B.K. Evenson "Panowie Salem"  j.w.    recenzja

 A to największa urodzinowa niespodzianka, jaką w życiu dostałam :))

42 komentarze:

  1. Muminkowy tort jest swietny ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaźny stos i przecudowny tort :D no i piękne wydanie Alicji w Krainie Czarów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty urodzinowe, a ten tort! Oj właśnie jestem po nowym treningu z Chodakowską a Ty tu takie obrazki smakowite wstawiasz i kusisz!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie po treningu można ;) sama wczoraj testowałam nowy program, a dziś był killer i skalpel II :)

      Usuń
  4. Nie mogę doczekać się targów, będę tam po raz pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tort jest wspaniały! Życzę przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny tort:) A o Alicji nie wspomnę, uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodziutki torcik! Pamiętam, że mój na 18nastkę był w kształcie aparatu fotograficznego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój 18-kowy był taki zwykły, ale im jestem starsza tym dostaje je coraz bardziej wymyślne ;)

      Usuń
  8. Wow. Co za cudny tort! Aż mi ślinka pociekła. I ten Muminek!
    P.S. Książki świetne. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki świetny tort! Cztery dni temu miałam urodziny i również dostałam przepyszny tort od Narzeczonego. :) "Persymonę" mam i ja, ale podebrałabym obie książki pani Klejzerowicz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale znakomity tort! Przyznaje, że takiego nie widziałam jeszcze! Powiedz czy był smaczny? Przyjemnej lektury :) Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalny torcik, gratuluję pomysłowości

    OdpowiedzUsuń
  12. Tort przepiękny;) Co do książek, to o większości nie słyszałam, ale mam ochotę na książki A. Klejzerowicz;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny stosik, ale jednak torcik piękniejszy. Życzęwszystkiego najlepszego z okazji urodzin oraz standardowo miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję. lektury jak do tej pory w pełni udane.

      Usuń
  14. Wszystkiego najlepszego! Mam nadzieję, że książki przypadną Ci do gustu bo po torcie to już pewnie za wiele nie zostało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję. a co do tortu, to biorąc pod uwagę, że urodziny miałam w połowie miesiąca to zostało po nim już tylko wspomnienie, ale był bardzo, bardzo dobry :)

      Usuń
  15. Nie wiem, czemu wszędzie te stosiki mnie tak kuszą :) Sto lat! @---/---

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale stosisko! godne pozazdroszczenia! udanych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stos, a tort naprawdę przepiękny ; D

    OdpowiedzUsuń
  18. Tort wygląda smakowicie :) Do tego uwielbiam od dziecka muminki :)
    A książki interesujące. "Panowie Salem"oraz "Alchemia miłości" czekają i na mojej półce. Czytałam "Ornat z krwi", niestety lektura mnie zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim przypadku chyba nie ma wątpliwości, że za Muminkami szaleje ;)

      Usuń
  19. Wszystkiego najlepszego! Torcik z Muminkiem jest po prostu CUDOWNY! Też bym chciała taki dostać, szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczni! Uwielbiam oprawę graficzną Twojego bloga :) Strasznie miło się czyta i ogląda, w dodatku takie stosiki i taaakie torty...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje. nawet nie wiesz, jak miło mi się czyta takie słowa :)

      Usuń
  21. Ale pozytywny tort :) I w ogóle.. Milka Oreo.. nigdy jej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny widok. "Czarownicy" i "Córki czarownicy" to Ci zazdraszczam

    OdpowiedzUsuń
  23. Tort jest boski!!!!
    I książki też super, chociaż najbardziej podoba mi się bransoletka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. niedawno zestawy bransoletka + książka były do wygrania na moim blogu :) a egzemplarze od wydawnictw dostaje różnie - wszystko zależy od miesiąca i tego jakie nowości ukazują się na rynku, ale co miesiąc parę sztuk się zawsze pojawia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile ja bym dała, żeby dostać się na takie Targi Książek! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny stos! Zazdroszczę!
    Piękny tort :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz widzę, żeby w notce ze stosikiem było coś ciekawszego od książek. :D
    Genialny tort!
    Najlepszego urodzinowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Połowę książek bym Ci zabrała, łącznie z tortem :) wszystkiego naj!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama chciałabym dodstać taką muminkową niespodziankę. Udanych łowów czytelniczych życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny, ja w tym roku dostałam od szalenca ,mojego faceta tort a ze uwielbiam łyzwiarstwo figurowe to na nim była łyzwiarka ,pieknie był ozdobiony ,nie wiem jak on to zrobił
    Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger