14:29

W krainie smaku VI


Lubię takie chwile. Kawa, cisza, ja.

Skworcu.com.pl

24 komentarze:

  1. Kawę tiramisu to i ja mam, ale smaczek uzyskany samodzielnie ;) Tyle, że procentowa ta kawka :P Więc chyba samochodem dzisiaj nie pojadę nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weekendy są od tego, aby samochód zostawić w garażu. liczy się relaks i przyjemność smaku.

      Usuń
  2. Tiramisu uwielbiam ale kawe nie bardzo ale w sumie to jestem ciekawa tego polaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawy Tiramisu jeszcze nie piłam, muszę koniecznie spróbować, do kawki widzę miłe towarzystwo, sympatyczny rogalik i Aga Chylińska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ciasto tiramisu, mysle, ze kawke tez bym pokochala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam jestem łaska na wszelkie formy ciasta, również te aromatyczne ;)

      Usuń
  5. Ale ten croissant wygląda smakowicie... Tiramisu jest dla mnie za słodkie, więc podejrzewam, że i kawa mogłaby nie przypaść mi do gustu. Jednak firma Skworcu ma wiele innych pyszności, które podbiły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tiramisu? <3 Narobiłaś mi smaka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zamiast kawy soczek bananowy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! kawę bananową też mam ;) ale soczek również jest dobry :)

      Usuń
  8. Narobiłaś mi apetytu. Chyba zaraz poszukam coś u siebie słodkiego, bo nie wytrzymam ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Twój kubek!
    A pić kawę o takim smaku? To dopiero musi być relaks dla kubków, ale smakowych!

    P.S. To ja mimo wszystko, że pochłaniasz teraz książki grozy i tak zapraszam Cię do mojego wyzwania, bo przecież na pewno uda Ci się przeczytać choćby 1 kryminał na miesiąc ;) A jak nie, to i tak nic nie tracisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, kocham kawę :)
    zapraszam : http://qltura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Smakowite zdjęcie. Obecnie nie piję za wiele kaw smakowych, ale ciągle próbuję nowych, żeby moja ulubiona mi się nie znudziła.

    Nie trawię nowej Chylińskiej, ani jej wizerunku, ani tego, co tworzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nie musze Ci wspominać, że Twój kubek jest zabójczy. Chcę gooooooooo!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tiramisu to ja bardzo chętnie, chociaż nie wiem czy w postaci kawy też będzie mi smakować, ale póki nie spróbuję nie będę wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chcę tego rogala! na jego widok zaczęłam ssać piąchę xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z kaw piję tylko cappuccino, nigdy nie piłam takiej o smaku tiramisu, ale musi być to interesujący smak. Bardzo fajny kubek. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smakowe kawy są bardzo dobre, ale pite okazjonalnie. parzone codziennie szybko by się znudziły, dlatego zrobiłam sobie z nich weekendowy zwyczaj.

      Usuń
  16. takie chwile to eudajmonia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ohoho smacznie widzę c: Takiej kawy jeszcze nie piłem :p
    Obserwuję bloga i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger