14:08

Zakładki, tego dobra nigdy dość

Zakładki do książek to jedna z tych rzeczy, bez których na co dzień nie jestem w stanie się obyć. Jeżeli czytam w domu wybieram te bogate, starannie zdobione. W podróży znakomicie sprawdzają się magnetyczne - żadna siła ich nie ruszy. Jeżeli się śpieszę, wystarczy kawałek kartki lub stary bilet, ale jedno jest pewne - nie ma takiej ilości zakładek bym stwierdziła, iż na pewno mam ich już dość :)

 

Jeżeli ciekawią Was moje zbiory, zapraszam na podstronę im poświęconą KLIK. Po blisko roku doczekała się ona aktualizacji i myślę, że na weekend będzie w pełni uzupełniona.

40 komentarzy:

  1. Ja nie mam zbyt wiele, może 4... Jak się jest e-bookowym zwierzęciem to zakładki niepotrzebne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te zakładki:) Ja natomiast ostatnio postanowiłam zrobić kilka samodzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są te zakładki z twoich zbiorów! Ja nie przykładam do nich tak dużej wagi, ale patrząc na te cudeńka, zaczynam żałować:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pełno zakładek, ale takich zwyczajnych kartoników, dodawanych do książek, zakupów itd. Jakoś nie potrafię wydawać na te artystyczne kasy, którą mogłabym przeznaczyć na... jeszcze więcej książek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakładki zbieram od kilku dobrych lat, więc jak się to rozłoży w czasie, to nie czuć kwoty na nie wydanej.

      Usuń
  5. Te na pierwszym zdjęciu najpiękniejsze:) Uwielbiam zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ty masz cudne zakładki. Jestem pod wrażeniem. Też chce takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka imponująca kolekcja! Ja mam jedną ulubioną zakładkę, cieniutką, ręcznie robioną i jakoś żadna inna jej dotychczas nie zdetronizowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam swoje ulubione, a od paru miesięcy namiętnie używam papierowej metki z Garfieldem - pozostałość z zakupu koszulki.

      Usuń
  8. Bardzo ciekawe... podobają mi się te wygrawerowane kotki z cytatami, te kolorowe na spinaczu też są ciekawe tylko nie wiem czy nie "wykręcają" trochę kartki? A ta wyszywana w pingwinki to sama wyszyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spinacze to jedne z najmniej praktycznych zakładek, ale cieszą oko, więc w zbiorach nie mogło ich zabraknąć. i tak, pingwiny to moja robota. miałam w życiu etap dziergania, nawet blogowy konkurs z nimi robiłam ;)

      Usuń
    2. Ja właśnie wyszywam teraz zakładki :) Bo niedługo małe rozdawnictwo zrobię na blogu i do książki zakładeczka :D Sama mam kilka własnoręcznie zrobionych tylko szkoda mi ich używać hihihi

      Usuń
  9. Z pierwszego i trzeciego zdjęcia podobają mi się najbardziej... Jak ja kocham zakładki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja wciąż uważam, że zakładek mam za mało ;) Te z kociakami są przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziel się zakładkami~
    Masz takie śliczne okazy < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbrew pozorom nie jest wcale tak trudno je znaleźć. wystarczy odwiedzić raz za czas sklep papierniczy.

      Usuń
  12. O kurcze, naprawdę dużo haha XD Ja nie używam zakładek, więc raczej nie kupuję ich (mam tylko te dołączone do książki). Zazwyczaj używam skrzydełka, jakiegoś papiera albo zapamiętuję stronę (w domu odkładam otwartą książkę xD). Przy okazji zapraszam na nową recenzję do mnie. Pozdrawiam serdecznie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to, co widać na zdjęciach, to nie jest nawet połowa zbiorów :)

      Usuń
  13. *.* Też zbieram zakładki. Ale używam tylko tych darmowych, bo niestety często je gubię...

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zakładki ! Uwielbiam patrzeć na zbiory innych, a ty masz bogaty zbiór :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mam takiego sentymentu do zakładek, chociaż lubię je gromadzić. Ale zwykle są to takie najzwyklejsze, dodawane do książek, czasem gratisowo do jakichś zakupów. Notorycznie je gubię, bo odkładam gdzieś po skończeniu książki, albo zostawiam w środku. Uwielbiam zakładki od Selkaru, zawsze dodawali ich kilka do zakupów, ale niestety gdzieś mi już wszystkie poginęły a księgarnia przestała być chwilowo godna zaufania... :( W każdym razie mam pudełeczko stojące na półce, gdzie gromadzę wszystkie zakładki i zawsze można tam coś znaleźć. Chętnie częstuję nimi znajomych i rodzinę jeśli potrzebują ;)

    Ale marzy mi się jakaś ładna metalowa zakładka, może kiedyś ktoś mi taką sprezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 3 od góry magiczne cudowne wspaniale!CHCE!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja Cię bardzo, bardzo ładnie proszę, zdradź mi skąd masz te zakładki z kotami z pierwszej fotki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koty pochodzą z Allegro, ale kupione zostały już tak dawno temu, że nie pamiętam nawet nazwy sprzedającego. warto jednak poszukać, z czasem na pewno jakieś się pojawią.

      Usuń
    2. :(
      Nic to, może uda mi się takie upolować. :)

      Usuń
  18. Piękne! Kocie są cudowne! Też takie chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zakładki, chętnie kilka bym Ci podwędziła;) Ja mam raczej takie zwykłe, papierowe, a te są niezwykle oryginale, szczególnie na zdjęciu 1, 2 i 4;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale piękne zakładki <3 najpiękniejsze są te haftowane <3 zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na studiach miałam w grupie dziewczynę, która robiła piękne rzeczy na szydełku. nie omieszkałam poprosić ją o parę zakładek do swojej kolekcji :)

      Usuń
  21. Ta z krówką jest super <3 Magnetycznych mam kilka, kupione za niecałe 6zł + zakładki, które znajduję w książkach

    OdpowiedzUsuń
  22. Przez Ciebie zapragnęłam zbierać takie piękne zakładki! Do tej pory większość moich zakładek to gifty dołączane do zamówień książkowych. Możesz dać jakieś namiary gdzie można takie cuda dorwać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. allegro, sklepy papiernicze, hipermarkety, empik, matras - tak naprawdę zakładek wszędzie jest pełno, trzeba tylko mieć otwarte oczy :)

      Usuń
  23. Przepiękne zbiory!
    Sama namiętnie zbieram zakładki a przeglądanie kolekcji innych bardzo mnie inspiruje do zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale oryginalna kolekcja, szczerze mówiąc to widzę po raz pierwszy takie odjazdowe zakładki :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger