12:30

Babie lato

 
 
 
 
 
 

14 komentarzy:

  1. Odczuwam smutek i nostalgię patrząc na owe zdjęcia, gdyż uświadamiają mi, że moje ukochane lato już się kończy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Cyrysią... Lato minęło zdecydowanie za szybko, a czas do kolejnego będzie się przeraźliwie dłużył...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się dłuży każdy dzień bez słońca. temperatura jest sprawą drugorzędną, ale promienie muszą być.

      Usuń
  3. Zgadzam się z powyższymi opiniami, niestety zima była bardzo długo, a lato minęło no właśnie kiedy...? Bardzo ładne fotki pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. :) Wiem, że może się to wydawać dziwne, ale ja się tam ciesze, że lato się skończyło. Nie lubię ciepła, a uwielbiam jesień, bo jesienią zawsze jest mnóstwo nowości (kino, książki, płyty:) i to taki fajny czas przed Świętami. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nareszcie koniec lata, teraz jesień i już za momencik zima <3 nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie zima to czas stagnacji. nawet książek nie chce mi się wtedy czytać.

      Usuń
  6. Piosenka mówi, że "są dowody pewne na to, że namiętnościom sprzyja lato", ale ja i tak uśmiecham się na myśl o zimie, mojej ulubionej porze roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja kocham piękną, złotą jesień! W tym roku już kilka razy byłam na grzybach i za każdym razem wracałam z pełnym koszykiem:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas jadalnych nie ma za wiele, ale na zdjęciach wszystkie wdzięcznie wychodzą :)

      Usuń
  8. Bardzo piękne zdjęcia. Kocham taką naszą polską jesień.

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, cudnie - aż chciałabym powąchać tamtego powietrza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety dziś już nie ma co wąchać. od rana deszcz za oknem.

      Usuń
  10. Ależ śliczne zdjęcia! Ja lubię jesień, a najbardziej taką, kiedy świeci słońce, a liście na chodniku tworzą śliczne kolory. :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger